wtorek, 16 lipca 2013

Komplet ślubny: biel i fuksja

Gdy skończyłam szyć turkusowo-biały komplet ślubny doszłam do wniosku, że najwyższy czas stworzyć nowy wzór ślubnej biżuterii, zwłaszcza, że sezon ślubny w pełni, a w związku z tym, że ostatnio mam słabość do fuksji to właśnie nią uzupełniłam lśniącą, klasyczną biel. Dzięki niej, oraz koralikom ze spękanego szkła w odcieniach fioletu komplet stał się bardzo wyrazisty i oryginalny. Wspaniale uzupełni białą suknię ślubną, ale równie dobrze będzie wyglądać przy sukience w kolorze fuksji dając możliwość wykorzystania nie tylko podczas tego wyjątkowego dnia.


Wymiary: 
Kolczyki: długość bez bigla: 8,6 cm., szerokość do 4,8 cm. 
Bransoletka: długość 16,8 cm, szerokość do 6,8 cm.




$

2 komentarze:

  1. połączenie kolorów - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) nie tak dawno odkryłam w sobie niezmierzone zasoby miłości do fuksji i łączę ją z czym tylko się da, więc i w wersji ślubnej musiałam po prostu ją zaprezentować:)

      Usuń