piątek, 19 lipca 2013

Czarno-zielony komplet

Ten komplet jest naprawdę wyjątkowy. Zieleń i czerń niesamowicie ze sobą kontrastują, całość rozświetlają perełki w kolorze złotym. Bransoletka jest dosyć szeroka i przepięknie układa się na nadgarstku. Muszę uszyć jeszcze jeden taki komplet i zostawić dla siebie, bo po prostu jestem w nim zakochana!


Wymiary: 
Kolczyki: długość bez bigla: 7,7 cm., szerokość do 5,5 cm. 
Bransoletka: długość 17 cm, w tym 2,5 cm łańcuszek, szerokość do 6,2 cm.








2 komentarze:

  1. powalający ten komplet :) kształt kolczyków baaardzo mi się podoba :)
    trochę ubolewam, że nie można Cię dodać do obserwatorów (a może przeoczyłam ten element?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) cieszę się, że nie tylko mnie się on podoba:)
      do obserwatorów dodać mnie nie można obecnie. może kiedyś się zdecyduję na drobne zmiany w blogu. Obecnie można włączyć sobie informacje na maila o nowych wpisach, a w najbliższym czasie trochę ich będzie, bo trochę biżuterii u mnie przybyło:)

      Usuń