wtorek, 9 lipca 2013

Kolorowa opaska

Nigdy nie przepadałam za konkursami. Nie miałam w nich zbyt wiele szczęścia, więc szybko się zniechęcałam. Wyzwania Kreatywnego Kufra są jednak czymś więcej niż konkursem. Są inspiracją. Dzięki nim uszyłam pierwszą w mojej karierze sutaszystki opaskę na włosy. Wykonałam ją modyfikując mój ulubiony motyw winogron i wykorzystałam niemalże wszystkie kolory sznurków jakie znalazłam w moim magicznym pudełeczku:) Trzymajcie za mnie kciuki!


Wymiary: 
Długość całkowita 40 cm, szerokość do 8,2 cm.






Opaskę zgłaszam do wyzwania:)


2 komentarze:

  1. jest śliczna! ja już z moją nie mam szans w wyzwaniu, skoro bierzesz z nią udział ;). myślę, że masz dużą szansę na wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) nie powinnam życzyć powodzenia konkurencji, ale myślę, że naprawdę w wyzwaniu jest kilka cudownych opasek, ale ja lubię rywalizację, więc to tylko działa na plus:)

    OdpowiedzUsuń