czwartek, 4 lipca 2013

Komplet na lato

Z czym kojarzy nam się lato? Mnie przede wszystkim z lekkością, ze zwiewnymi, delikatnymi sukienkami, z moim ogródkiem działkowym i długimi łodyżkami frezji dzierżącymi na swych koniuszkach słodko pachnące, kolorowe kwiaty i z pysznym jedzeniem... Od wielu lat jestem wegetarianką a lato to dla mnie prawdziwy kulinarny raj:) Gdy zauważyłam więc na stronie Kreatywnego Kufra wyzwanie tematyczne, którego motywem przewodnim ma być własnie lato bez wahania chwyciłam w dłoń igłę i wyciągnęłam wszystkie koraliki i sznurki, które kojarzyły mi się właśnie z tą piękną porą roku. Wygrał róż i zieleń z delikatną domieszką beżu:)


Wymiary:
Bransoletka: długość 16,5 cm, szerokość do 7 cm.
Kolczyki: długość bez bigla: 4,7 cm, szerokość do 4,2 cm.






Komplet zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz