piątek, 12 kwietnia 2013

Kolczyki zielono - żółte

Niezmiernie cieszą mnie ostatnie cieplejsze dni! Zwłaszcza dlatego, że na moim parapecie jest coraz bardziej zielono, a zatrwiany już naprawdę zaczynają prosić o przesadzenie ich na działkę. Jak jeszcze trochę z tym poczekam to będę mieć pierwsze kwiaty na parapecie (a że wzeszło mi ich ponad 40 sztuk to już się zastanawiam co ja z nimi w tym roku zrobię, bo działka to trochę mała... ) ;) Właśnie to pierwsze liście zatrwianów, układające się w V zainspirowały mnie do stworzenia tych kolczyków.


Połączyłam zielony i żółty sutasz z drobnymi koralikami szklanymi i akrylowymi zielonymi cudeńkami. Zawieszone są na antyalergicznych biglach.

Wymiary: 
długość bez bigli 5,6 cm, szerokość do 3,9 cm.




Zapraszam na allegro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz