piątek, 12 kwietnia 2013

Czekolada z miętą

Kocham smak czekolady z nutą mięty! Nie ważne czy jest to ciemna tabliczka z nadzieniem o smaku aromatycznej zieleniny, lody miętowe z kawałkami czekolady czy pewne sławne czekoladki z nadzieniem miętowym. Ostatnio w kuchni eksperymentowałam piekąc ciasteczka z nieprzyzwoicie dużą zawartością kakao i dodatkiem świeżej mięty, a w moim pokoju pachnie olejkiem o zapachu mięty pieprzowej. Postanowiłam więc moją słabość przenieść i do biżuterii tworząc kolczyki w kolorze ziemnej czekolady z zielony akcentami.

Użyłam do ich wykonania mojej ulubionej monety z masy perłowej i licznych akrylowych i szklanych koralików. Zawieszone są na antyalergicznych biglach.

Wymiary: 
długość bez bigli: 7,2 cm, szerokość do 5,5 cm


Zapraszam na allegro:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz