wtorek, 12 marca 2013

Koralowo-zielono-słomkowy komplet

Ostatnio dawno nic nowego nie wystawiałam, ale winę za to muszę zrzucić za ten komplet. Pomysł na naszyjnik zmieniałam chyba z 5 razy, jego wykonanie i wszelkie poprawki zabrały niesamowicie dużo czasu... a gdy już go skończyłam wpadłam na pomysł, że fajnie by wyglądały do niego jeszcze kolczyki, ale zupełnie nie miałam na nie pomysłu. Udało się jednak:)


Łezki z masy perłowej obszyłam sutaszem w kolorze koralowym, zielonym i słomkowym, wplecione między nie zostały liczne koraliki szklane, akrylowe i ze spękanego szkła. Kolczyki zawieszone są na antyalergicznych biglach a naszyjnik zapinany na dwa koraliki.

wymiary:
kolczyki: długość bez bigla 4,5 cm, szerokość do 2,3 cm.
naszyjnik: długość 51-52 cm, szerokość do 6,2 cm. 



Zapraszam na allegro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz