poniedziałek, 29 stycznia 2018

Bransoletka i kolczyki w odcieniach szarości

W pierwszych dniach 2018 roku miałam okazję wziąć udział we wspaniałej uroczystości, jaką był ślub mojej siostry. Oczywiście, jak typowa kobieta, zdałam sobie wówczas sprawę, że nie dość, że nie mam się w co ubrać to jeszcze nie wiem jaką biżuterię założyć! Lubię duże bransoletki, ale kolczyki muszą być maleńkie i bardzo lekkie, kolorystyka nie zbyt krzykliwa i przede wszystkim całość musi być wygodna. Koniecznie muszę wzbogacić moje tegoroczne prace o takie właśnie komplety biżuterii. Macie podobny gust?


Wymiary: 
Kolczyki: długość 3,7 cm., szerokość do 2,2 cm. 
Bransoletka: długość 15,5 cm - 22 cm (łańcuszek regulujący długość), szerokość do 5,2 cm. 

Wykorzystane materiały: sznurki sutasz, ozdobne guziki, szklane koraliki, skóra ekologiczna, sztyfty ze stali chirurgicznej, antyalergiczny łańcuszek i karabińczyk






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz