wtorek, 7 lutego 2017

Kolczyki małe, szaro - granatowe winogronka

Moja przyjaźń z sutaszem ma już prawie 5 lat. W moim życiu wiele się w tym czasie zmieniło, ale wciąż wieczorami wracam do moich sznurków. Co prawda ja zakładam coraz mocniejsze okulary, ale niektóre wzory nadal się nie zestarzały. Do Waszych ulubionych należą niewątpliwie winogronka, które regularnie odświeżam. Tym razem w centrum umieściłam oryginalny guzik, a otoczyłam o sznurkami szarymi, błękitnymi i granatowymi.

Wymiary: długość bez bigla: 6 cm., szerokość do 4,2 cm. 
Wykorzystane materiały: sznurki sutasz, ozdobny guzik, akrylowe perełki, filc, antyalergiczne, otwarte bigle




Winogronka to jedne z pierwszych kolczyków, które uszyłam. Pierwsze (niemiłosiernie nierówno uszyte zbyt grubymi nićmi, źle przycięte, krzywe) trafiły prawdopodobnie w ręce moich znajomych, których to obdarowywałam tymi dziełami  za co baaaardzo przepraszam! Teraz widzę do noszenia czego Was zmuszałam ;) Dawno, dawno temu pierwowzorem tych kolczyków były takie oto maleństwa : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz