wtorek, 25 października 2016

Duże, jesienne kolczyki

Nie należę do grona fanów jesieni. Jestem ciepłolubem, który nie może się pogodzić z zakończeniem zbyt krótkiego lata, a błoto, deszcz i obniżające się temperatury nie motywują mnie do długich spacerów, zwłaszcza, jeśli muszę po nich wsadzić do wanny psy, które kochają błotne kąpiele :P Trudno jednak nie docenić kilku jesiennych atutów: świeże orzechy, których w tym roku zebrałam więcej niż kiedykolwiek, grzyby i dynie zachęcające do kulinarnych przygód no i liście! Taka paleta barw, jaką widzimy na drzewach musi stać się inspiracją dla wszystkich wrażliwych na piękno osób!

Wymiary: długość bez bigla: 7,8 cm., szerokość do 6,1 cm. 
Wykorzystane materiały: sznurki #sutasz, masa perłowa ,metalizowane perełki, filc, antyalergiczne, zapinane bigle 




Kolczyki zgłaszam do jesiennego wyzwania Szuflady. Trzymajcie kciuki!


4 komentarze:

  1. Wspaniałe! Podziwiam sutasz, piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że kolczyki się podobają :)

      Usuń
  2. Ależ piękne! Niesamowite jest to przechodzenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) starałam się żeby przejścia były jak najbardziej płynne i jestem prawie zadowolona z efektu końcowego ;)

      Usuń