niedziela, 22 listopada 2015

Kolczyki gwiazdki niebiesko-złote

Właśnie zostałam pokarana za moje łakomstwo. Miałam tak straszna ochotę na coś słodkiego, że zarobiłam na szybko bułeczki drożdżowe z makiem. Pięknie wyszły. Chciałam tak szybko wyjąć blachę z piekarnika i wyłożyć słodkości, że położyłam ją krzywo na desce i ratując spadającą na podłogę złapałam za gorącą blachę ręką bez rękawicy. Trzeba było zjeść jakiś owoc! ;) Stanowczo szycie jest tą bezpieczniejszą pasją - gotowanie zawsze źle się dla mnie kończy ;) Weekend poświęciłam na uszycie kilku par kolczyków w kształcie gwiazdek. Pierwsza w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym - chaber, błękit i złoto.

Wymiary: długość bez bigla: 5,4 cm., szerokość do 5,2 cm. 
Wykorzystane materiały: masa perłowa, sznurki sutasz, szklane perełki, szklane koraliki, filc, antyalergiczne, zapinane bigle,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz