czwartek, 5 lutego 2015

Czerwono-czarna pawia kolia

Ostatnio mam ochotę szyć coraz większe naszyjniki. Ta kolia pochłonęła cały mój weekend i większość wolnego czasu po pracy w ciągu tygodnia.... ale warto było :) Przepiękna moneta masy perłowej otulona sznurkami sutasz przechodzącymi od intensywnej czerwieni, przez bordo aż do czerni, rozświetlona dodatkowo szklanymi perełkami wygląda na szyi po prostu nieziemsko. Mam nadzieję, że nie tylko mnie się podoba ;)

Wymiary: Obwód wewnętrzny 48 cm, wysokość motywu (w najdłuższym miejscu) 8 cm. 
Wykorzystane materiały: sznurki sutasz, masa perłowa, szklane koraliki, filc, guzik (zapięcie)




5 komentarzy:

  1. Przepiękny naszyjnik :) tez bardzo lubię takie duże formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) szycie tak dużych naszyjników pochłania strasznie dużo czasu, ale warto :)

      Usuń
  2. Nie wierzę, że można stworzyć coś takiego w tydzień... mi zajęło by to z miesiąc a może i dłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szycie powtarzających się elementów tak wciąga, że praca naprawdę idzie dosyć szybko ;)

      Usuń