środa, 7 stycznia 2015

Kolczyki Noc Kairu i piasek pustyni

Przed świętami obiecywałam sobie, że podczas tej niezwykle długiej przerwy uszyję coś ładnego. Pojechałam do rodziców z notesem przepełnionym rysunkami, z głową pełną pomysłów.... a później już tylko zajadałam się pierogami babci i przepysznym szpinakowym ciastem mojej siostry. Zamiast ogromnej ilości biżuterii wróciłam do Wrocławia z kilkoma dodatkowymi kilogramami i jedną parą kolczyków, którą uszyłam w przerwach pomiędzy kolejnymi potrawami ;)Kolczyki wykonałam według przetestowanego już wzoru. W ich centrum znalazł się przepiękny kamień - Noc Kairu połączona z piaskiem pustyni. Kolorystykę sznurków i pozostałych koralików dobrałam tak by go nie zagłuszyć, a jedynie uwydatnić.


Wymiary: długość bez bilga 7,5 cm, szerokość do 4,6 cm. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz