czwartek, 6 lutego 2014

Komplet z Krainy Czarów

Od lat jestem wierną fanką twórczości Burtona. Kocham go za to, że jako jeden z niewielu reżyserów potrafi bawić się kiczem w taki sposób, że staje się on czymś jedynym w swoim rodzaju. Jego filmy są piękne wizualnie, mroczne i ... dziwaczne w najlepszym znaczeniu tego słowa:) Gdy zobaczyłam więc wyzwanie w Kreatywnym Kufrze nie miałam innego wyjścia - musiałam wziąć w nim udział. Jaka powinna być biżuteria inspirowana Alicją w Krainie Czarów? Taka jak i główne postaci kobiece w filmie: silnie ze sobą kontrastująca, wyrazista i przyciągająca uwagę. Do konkursowego naszyjnika uszyłam proste, małe kolczyki również w kolorach trzech dam.



Wymiary:
Długość zawieszki 10,5 cm, szerokość zawieszki: 7,2 cm, długość rzemienia zakończonego łańcuszkiem: 47 cm. (w tym 5 cm łańcuszka)
Kolczyki: długość 3 cm., szerokość 1,9 cm.






Naszyjnik zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra



1 komentarz:

  1. Prosimy o umieszczenie informacji którą pracę zgłaszasz na wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń