niedziela, 20 października 2013

Bransoletka czarno-złota

Tak dawno nie szyłam, że prawie zapomniałam jak uwielbiam to robić! Niestety okazuje się, że nie jest łatwo połączyć pasję z pracą, ale nadal mam nadzieję, że mi się to uda. Do uszycia tej bransoletki zmotywował mnie Kreatywny Kufer. Trzeba przecież od czasu do czasu wziąć udział w jakimś wyzwaniu;)
Do wykonania bransoletki wykorzystałam sutasz w odcieniu złotym i czarnym. Pomiędzy niego wszyłam drobne akrylowe koraliki, metalizowane perełki a w centrum umieściłam szklany koralik stylizowany na hematyt. Całości dopełniło przepiękne zapięcie w kształcie liścia winorośli. Bransoletka jest duża ale jednocześnie bardzo elegancka i klasyczna.


Wymiary: 
Długość 18 cm, szerokość do 5,5 cm.







Bransoletka oczywiście ląduje w wyzwaniu Kreatywnego Kufra :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz