czwartek, 15 sierpnia 2013

Popartowa bransoletka i kolczyki

Szycie biżuterii nawiązującej do stylistyki pop art jest naprawdę genialna zabawą, zwłaszcza gdy sama wykonuję do nich również koraliki z modeliny. Budzi się we mnie wówczas dziecko;) Był już naszyjnik, kolczyki więc teraz padło na bransoletkę... a do niej oczywiście uszyłam też kolczyki;) Bransoletka jest zapinana na turkusowy guziczek znaleziony w babcinej maszynie do szycia a kolczyki zawiesiłam na antyalergicznych sztyftach.


Wymiary:
Bransoletka: długość 17,2 cm., szerokość do 8 cm.
Kolczyki: długość 5 cm., szerokość do 3,5 cm.







Bransoletkę zgłaszam oczywiście do wyzwania Kreatywnego Kufra


Udało się:) Bransoletka zdobyła trzecie wyróżnienie:)




6 komentarzy:

  1. Wow, wow i jeszcze raz wow! Super :) Modelinowy koralik "uściany" wymiata :)Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. obłęd!Długo nad tym siedziałaś? Mega efektowne!zbieram szczenę z ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szczerze mówiąc szyłam tą bransoletkę w kilku podejściach, więc trudno mi powiedzieć jak dużo czasu nad nią spędziłam, ale szycie biżuterii w tym stylu przychodzi mi dosyć łatwo:)

      Usuń
  3. Rewelacja :) Twoje prace zasługują na podium w tym Wyzwaniu :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy :)
    http://koralikpokoraliku.blogspot.com/2013/08/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :) Twoja praca była jedna z moich faworytek - nie pomyliłam się w tym przypadku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Trochę zdziwiło mnie o, że na podium zabrakło Twojej kolorowej bransoletki, bo jest genialna!

      Usuń