niedziela, 24 lutego 2013

Zielono-pomarańczowy komplet

Plany uszycia tej bransoletki miałam od kiedy udało mi się kupić monety z masy perłowej. Niestety lenistwo wygrywało do tej pory, bo muszę przyznać, że była baaaardzo pracochłonna. Było jednak warto:) Uszyłam do niej kolczyki według mojego ulubionego ostatnio wzoru. Mam nadzieję, że się spodoba:)


Moneta z masy perłowej w towarzystwie akrylowych i szklanych koralików w odcieniach zieleni oraz z brązowymi koralikami ze spękanego szkła, otoczona pomarańczowym i zielonym sutaszem wygląda niesamowicie. Całość fajnie ze sobą kontrastuje:)
Oczywiście wszystkie ślady po szyciu są ukryte z tyłu pod warstwą cienkiego filcu, dzięki któremu bransoletka nie podrażni tez skóry. Zapięcie wykonałam z koralika ze spękanego szkła a kolczyki tradycyjnie zawiesiłam na antyalergicznych sztyftach.

Wymiary:
kolczyki: długość 9 cm. , szerokość do 5,5 cm.
bransoletka: długość 17 cm. , szerokość do 3,5 cm.




Zapraszam na allegro



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz